Gravity_Fclub_2019_0009_up_web

CrossFit

CrossFit neboli funkční trénink je silové, ale hlavně kondiční cvičení na zpevnění postavy nebo shození nějakého toho kila. Kombinováním gymnastiky, atletiky a vzpírání v každém tréniku se zvyšuje celkový fyzický rozvoj. Na rozdíl od cvičení v posilovně, kde jsou cviky zaměřeny na konkrétní svalové skupiny. V CrossFitu jde o cviky, které posilují celkovou fyzickou zdatnost. CrossFit může trénovat úplně každý, protože je to variabilní způsob cvičení a může se tak přizpůsobit každému podle potřeb.

 

Gravity

Účinné cvičení s vlastní váhou těla na speciálních strojích GTS, které využívají systému kladek a nakloněné roviny. Díky nastavitelnosti šikmé roviny je toto cvičení vhodné skutečně pro každého a slouží především k posílení a tvarování těla.

TRX závěsný systém

Závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách. Cvičení na závěsném systému TRX nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

 

Bosu

Cvičení BOSU komplexně posiluje svaly celého těla, zpevňuje šlachy a vazy, zajistí lepší koordinaci pohybu, držení těla a jako každá fyzická aktivita má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém a redukci tuku. Odměnou Vám tedy bude štíhlejší postava, pevnější tělo a pravidelné cvičení může pomoci i odstranit bolesti zad a šíjových svalů.

TRX_Fclub_070219_0106_up_web
Bosu_lekce_0128_up_web

Chi-Toning 

patří mezi nejnovější formy cvičení v oblasti Body and Mind. Jedná se o dynamické cvičení, avšak i uvolňovacího pohybu, které využívá prvků z power jógy, pilatek a pěti Tibeťanů.

Lekce probíhá v doprovodu příjemné hudby dotvářející celkový požitek z pohybu. Chi–toning zvyšuje vytrvalost, sílu, ohebnost a koncentraci. Zlepšuje držení těla, psychickou i fyzickou rovnováhu a vitalitu.

 

Pekáč buchet

Pekáč buchet je lekce sestavena speciálně pro posílení hlubokého stabilizačního systému. V této lekci je věnován čas nejen povrchovým svalům, ale i těm hlouběji uloženým, které bývají často velmi opomíjeny. Toto cvičení na střed těla je cíleno na posílení břišních svalů a vede k lepší flexibilitě těla.

Bodystyling

Bodystyling je vytrvalostně silové cvičení zaměřené na zformování a zpevnění svalových skupin celého těla. Hodiny jsou určeny pro různé věkové skupiny. Cvičením zpevníte a zformujete celou postavu, přičemž je kladen důraz na problémové partie bříška, hýždě, stehen a zadní strany paží, ale také zad.

 

Power Joga

vychází z hathajógy – jednoho z klasických směrů jógy. Cvičení je založené na pravidelném opakování základních pozic (asán), které jsou dynamicky zařazeny za sebou a jsou zaměřené na: vyrovnání svalové nerovnováhy, zlepšení flexibility ve všech oblastech, tvarování problémových partií, správné fungování vnitřních orgánů a vnitřních procesů v těle, uvolnění a relaxace, aktivace energie v těle…

 

Kruháč

Kruháč je takový trénigový program, který se skládá z vybraných cviků zatěžujících jednotlivé svalové skupiny celého těla buď jednotlivě, nebo v kombinaci po dobu předem určenou. Kruháč probíhá na posilovně, ale i v sále.

FyzioFIT – zdravotní cvičení a získání kondice

dlouhodobá práce za počítačem, stovky kilometrů v klimatizovaném autě, nekonečné chvíle studia… Právě fyzicky nenáročná práce za počítačem a stres představují značnou zátěž pro náš pohybová aparát. Aby jste se naučili bolesti zad předcházet a eliminovat pojďte si zacvičit pod odborným dohledem fyzioterapeutky…

 

Fitbox

skupinové, zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení na speciálně upravených boxovacích totemech. Kombinací jedinečného množství kopů, úderů a postojů získáte pocit z dobrého výkonu, udržení kondice, zábavu a psychickou pohodu. Výborný lék proti stresu, účinný spalovač tuků a něco na dobrou náladu =)

 

Funkční trénink

Hit posledních sezón ve fitness  centrech, netradiční a maximálně efektivní cvičení.

Skupinová lekce, která se zaměřuje na posílení hlubokého stabilizačního svalstva, vyrovnání dominancí laterality, pohyb ve všech rovinách s využitím hmotnosti vlastního těla i pomůcek.

Rozvrh lekcí

Pondělí

  • Gravity

    -

  • Pekáč buchet

    -

  • Gravity

    -

  • Body Balance

    -

  • Body Balance

    -

  • Pekáč buchet

    -

Úterý

  • TRX

    -

  • Stretch by yoga

    -

  • Cross Gym

    -

  • Gravity

    -

  • TRX

    -

Středa

  • Gravity

    -

  • Gravity

    -

  • Kruháč

    -

Čtvrtek

  • Stretch by yoga

    -

  • Cross Gym

    -

  • Bosu

    -

Pátek

  • Gravity

    -

  • Pekáč buchet

    -

  • Gravity

    -

NUTNOST rezervace! E-mailem fclub@fclub.cz nebo tel.: +420 777 795 149